Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 augusti, 2011

Regnig Söndag

Känner mig helt trasig idag.. >.< Inte bakfull eller nått sånt, däremot så känns det ungefär som att någon har våldtagit min hals med en stålborste och sedan hällt ner en hel hink full med isvatten som hamnade i lungorna. Hostar en massa och har lite lätt feberfrossa tror jag, fryser/svettas om vartannat. Dessutom fick jag knappt sova nånting inatt heller, vaknade sjukt tidigt och va hungrig så det va ju bara å kliva upp käka någon form av frukost – blev en kopp tea, en macka och en skål med yoghurt 🙂

Mja, dagen kommer med största sannolikhet att spenderas i det klassiska horisontella läget i sängen eftersom himlen bestämde sig för att skura varenda moln med XX liter vatten. Så det blir väl film-maraton tills jag somnar eller nått. Får se om jag kanske lyckas lösa några världsproblem under tiden kanske också (^^,) Eller ja, kanske skulle börja med å försöka ge sig på mina egna problem i första hand kanske? (>.<) Det visar sig..

Ciao!

Read Full Post »