Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 16 augusti, 2011

Tisdag

Jaaa, idag har jag vart ute i Jönåker en sväng. Hjälpte mamma med Borka och sen va det dags att jobba 14-21. Typsikt också eftersom mamma å pappa skulle åka upp å hämta Toffie vid tre 😦 men jag får träffa henne imorrn iaf 🙂 Hon ska hålla sig lugn i 10 dagar nu och sen får hon ta bort stygnen. Dessvärre upptäckte dom att hon har förhöjda levervärden som kan bero på antingen livmoderinflammationen hon hade nu eller så kan det vara en annan sjukdom som ligger bakom som delvis påverkat henne så att en inflammation kunde bryta ut (om jag fattade det hela rätt). Självklart hoppas jag på att det i så fall har kommit av det som hände nu och att hon inte har nånting som ligger bakom. Men jag tänker positivt och hoppas på det bästa! 😀

Imorrn blir det Jönåker igen när jag å bror ska rensa ur massa skräp ur stugan. Sen får vi se om jag lyckas hitta nån dejt till ”Kom Å Se” 🙂 Kommer så väl ihåg förra året – en av dom första riktigt dejterna för mig och Mr MC. Känns helt sjukt att det har gått ett helt år sen dess.. Shit vilket race det blev i minnesbanken helt plöstligt!

Read Full Post »