Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 11 augusti, 2011

Torsdag

Ja, torsdag och dags att jobba igen. ”Mjukstartar” igen med 5 timmar kväll, inte så mycket att göra då direkt så det ska nog gå bra.

Har fortfarande den där gnagande känslan av att jag inte är på rätt plats, vet inte hur jag ska förklara det men jag känner mig bara så jävla vilsen. Har en massa konstiga drömmar (när jag väl somnar dvs.) också som mestadels handlar om att jag står vid en massa korsningar och inte vet åt vilket håll jag ska gå. Min känsla av oro och felplacering går inte över. Jag vet inte vart jag ska ta vägen bara..

Idag har jag haft det otroligt spännande med att fylla i en massa papper till försäkringskassan. Oerhört intressant – NOT – Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem med lite frimärken så jag kan skicka iväg mina brev sen också, närmare bestämt 7 stycken.. Sen har jag ju varit sjuk sen i lördags/söndags men ikväll ska jag försöka jobba lite iaf, kan ju inte vara hemma för länge känns det som :S

Nae – fika lite nu kanske? 🙂

Read Full Post »